آخرین درمان برای بیماری پارانشیم کلیه مزمن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری مزمن پارانشیم کلیه مدت جهانی که اشاره به آسیب به پارانشیم کلیه است. در درمانگاه، بسیاری از اختلالات مانند دیابت، فشار خون بالا، آسیب کلیه، سپرده پیچیده ایمنی، و غیره، همه می توانند این بیماری را القا کند. خب، چه از آخرین درمان برای بیماری پارانشیم کلیه است؟

مهم نیست که علت اصلی، بیماری پارانشیم کلیه مزمن است که همیشه با ایسکمی کلیوی و شرایط کمبود اکسیژن از نزدیک در ارتباط است. که شده است، عوامل مختلف باعث جریان خون کمتر به کلیه که در آن سلول های کلیه ذاتی می تواند خون کافی، اکسیژن و مواد مغذی از جریان خون می کنید. بدون مواد مغذی کافی، عملکرد سلول کلیوی ذاتی به تدریج.

به عنوان عدم خون و اکسیژن ماشه مستقیم از بیماری پارانشیم است، درمان باید قادر به افزایش جریان خون به کلیه ها و پرورش سلول های ذاتی کلیه باشد. با توجه به این نیاز، nephrologists ایجاد یک روش درمانی موثر به نام پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

تا کنون این چینی Osmotherapy شده است برای چندین سال در درمانگاه استفاده می شود. از آنجا که بیماران کلیوی 'وضعیت بیماری از فردی به فرد تغییر، این درمان شامل صدها فرمول با بیماران اصلاح' سلامت و گام درمان. برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، این درمان می تواند سه اثر عمده درمانی به ارمغان بیاورد.

جریان خون 1. افزایش به کلیه: به عنوان یکی خارجی اعمال درمان طب چینی، می تواند رگ های خونی در سراسر بدن و کلیه ها گسترش دهد. به عنوان رگ های خونی گسترش، افزایش جریان خون.

2. نگه داشتن محیط داخلی پایدار: محیط داخلی با ثبات می تواند آسیب بیشتر به کلیه ها جلوگیری و مدیریت به علت زمینه ای کارآمد.

3. بپرسید سیستم کلیه درمان: مانند سلول های دیگر در بدن، سلول های کلیه نیز برخی از توانایی شفا داشته باشد. اما، هنگامی که درجه آسیب فراتر از توانایی خود را برای التیام است، برخی از داروهای مورد نیاز برای افزایش این ظرفیت. با مواد مغذی به اندازه کافی و توانایی شفا قوی، سلول اختلال کلیوی می تواند بهبود تدریجی دست یابد.

اگر شما علاقه مند در مورد این نرم افزار خارجی از طب چینی است، شما می توانید به صورت آنلاین و یا از طریق ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com بیشتر در مورد او توسط دکتر یاد بگیرند.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1921.html





:: برچسب‌ها: پارانشیم کلیه بیماری های مزمن پارانشیم مزمن، درمان بیماری کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 4529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: